30 Mayıs 2010 Pazar

2012'nin renkleri belli oldu..



Uluslararası Renk Konsept Komisyonu ( Intercolor), 22-28 mayıs tarihleri arasında Londra da toplanarak 2012'nin renklerini belirledi.
14 ülkenin temsilcisinin katıldığı komisyonda Türkiye'yi ünlü tasarımcılar Ümit Ünal ve Özlem Süer temsil etti. Komisyonun kararına göre, 2012'nin ana renkleri sarı, yeşil ve bej...
Komisyon'da iki ülkenin ana konsepti kabul edildi. Bunlardan biri Türkiye, diğeri İngiltere. Türkiye'nin komisyona sunduğu renkler, çevreci bir yaşamın altını çizdikleri bej ve yeşil.
Benim rengim yeşil, bir de Ümit Ünal tasarımı olursa süper olur :) Sizin renginiz hangisi?

4 yorum:

  1. bej ve yeşil bencede moda renk olmalı ama turkuazı ve griyide unutmamalı

    YanıtlaSil
  2. haklısın pembeesinti, özellikle de griyi çok severim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu habere çok sevindim.
    Arkadaşım yeşil bir yelek örüyor bana.
    Bir mağaza da uçuk bir fiyata gördüğüm kazağı da ben kendim örmeye karar verdim.. angora yeşil iplik almıştım.Kızlar her şeyin yeşil vazgeç artık bu sevdadan diyordu:)
    Bir kaç yıl daha takılayım yeşile:)

    Selamlar..

    YanıtlaSil
  4. yesil rengi ben de cok severim. ama sari hayatta olmaz. sariyi sevmem, ne kiyafette de dekorasyonda ne baska bir yerde. sadece günesi seviyorum.


    sevgiler eli

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis