5 Haziran 2010 Cumartesi

2 gelin tacı ve fermuar bileklik


Yaklaşık bir haftadır bu iki gelin tacıyla uğraşıyorum. Bütün kristal ve boncukları tek tek telle sararak alttaki iskeletin üzerine monte ettim. Özellikle ikincisinin toplarını da kendim hazırladığım için, çok uzun sürdü ama sonuç verilen emeğe değdi.

Amerikalı designer Kate Cusack'ın fermuar tasarımlarından esinlendiğim bilekliğin ipucunu daha önce bu yazımda vermiştim. Aslında daha önce resimleyecektim ama bir türlü çıtçıt bastırmaya vakit bulamamıştım sonunda dün onu da hallettim ve fermuar bilekliğim takılmaya hazır.

2 yorum:

  1. Nüketcim her ikisi de çok güzel olmuş ama ben gelin tacı 1'e bayıldım...çok elegan!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Elifciğim, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis