13 Haziran 2010 Pazar

Bebek Şenliği

İnanılmaz bir trafik ve park problemini de hallettikten sonra kendimi Bebek Şenliğine attım.
Önce standların fazlalığını görünce şaşırdım. Başladığı yıldan beri her sene mutlaka giderim hiç kaçırmadım. Başlarda küçük bir organizasyondu, bu sene ise epey büyütmüşler. Herşey çok güzeldi, Beşiktaş Belediyesi ve Bebekliler Derneğini kutluyorum. Hava çook sıcaktı, başıma güneş geçene kadar gezdim, dolaştım :)

Size şenlikten kareler...
BİU FACTORY


İlk önce Biu Factory'nin standına uğradım ve resimde solda gördüğünüz şeker Billurla tanıştım. Blogunu uzun zamandır takip ediyorum. Çok güzel şeyler yapıyor, ziyaret etmenizi tavsiye ederim. O kadar yoğundu ki, bu fotoğrafı da o kalabalığın arasında çektiriverdik. Şenliğin en dikkat çekici tasarımcılarından biriydi. Masası bile, örtüsüyle, çiçeğiyle çok özenli ve şıktı. Şeker gibi cam boncuklardan tasarladığı takılarından, mavi renkli şaşkın bakan kolyeler ve tabiki kuş sevgimden dolayı ucundan gümüş kuş sallanan broşları benim favorim oldu..


SİMAY BÜLBÜL

Deriyi, kumaşlarla beraber kullanarak fark yaratan ve yıllarca deriyi sadece mont olarak kullanmış bizlere, derinin aslında çok daha işlevsel ve şık olabileciğini tasarımlarıyla bizlere gösteren Simay Bülbül'de şenlikteydi. Omuzlarında deri püskül detayları olan elbiselerine bayıldım.
Simay Bülbül'ün internet sitesini gezmek isteyenler buraya tık tık..
BAHAR KORÇAN
GAMZE SARAÇOĞLU
MAGİC FORM
Fotoğrafını gördüğünüz Handan Hanım Magic Form'un sahibi. Birbirinden farklı tarzda çamaşırlarıyla "Her kadın kendi masalının prensesidir" cümlesi sloganları olmuş. Şenliğin en değişik ve pamuk şeker arabalarını anımsatan standıydı.
Handan Hanımınla Nişantaşında yeni açtıkları mağazaları ( Rüya Alemi mağaza konsepti )'nı gezmek ve bir kahvesini içmek üzere sözleşerek ayrıldık.

2 yorum:

  1. Tüh ya karşılaşmadık demek canım :( Bu arada tekrar hayırlı olsun öperim çok

    YanıtlaSil
  2. çok kalabalıktı, keşke görüşebilseydik.teşekkür ederim canım bende öptüm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis