5 Kasım 2010 Cuma

Yeni kumaşım ve modeli



Zamansızlıktan aceleyle çektiğim fotoğrafta kumaş biraz kenarda kalmış. Gri-siyah tonlarında ince ve dik duran bir dokusu var. Zaten seçtiğim modelde de hafif dik duran ince buluzlük kumaşları tercih edin diyor.Model Burda'nın 2009 Haziran sayısının 108 nolu modeli. Ben çok beğendim, özellikle kayık yakası çok güzel duruyor. Kalıbını çıkardım ama daha kesmedim. Sizinde fikrinizi almak istiyorum . Yetiştirebilirsem, kendime bayram hediyesi olarak yapabilirim :) Sizce nasıl, fikirlerinizi bekliyorum ?
Herkese güzel bir haftasonu diliyorum..

7 yorum:

  1. merhaba sevgili atölye nott,
    eminim bittiğinde harika biriş çıkacak ortaya,şimdiden kolay gelsin..
    Bu arada güzel dileklerin içinde çok çok teşekkürler canım...
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. evcilik;inşallah güzel olur, bitince göreceğiz :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. zeynep; bende pileler iri gösterirmi diye korkuyordum, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Model benimde favorilerimden beğendiğiniz dergide büyük bedende verilmiş.2008 haziran sayısında 36 dan başlayanıda var görür görmez vuruldum.Ama işten güçten fırdatım olmadı dikmeye...Ne demişler terzi kendi söküğünü dikemez.Şimdiden ellerine sağlık çok güzel olacak ......

    YanıtlaSil
  5. Modeli hoşmuş,kolay gelsin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ışıl kandilci; bende kızımdan fırsat bulursam yapabiliyorum.nasıl olacak merak ediyorum inşallah uğraştığıma değer:)
    utkunun annesi;teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis