4 Ağustos 2011 Perşembe

Dikiş makinam ve marifetleri



Dikiş makinamı alalı 3 yıl oldu. Benim annem çok iyi terzidir, zaten bütün el becerileri bana ondan bulaşmış. Annemin kendi makinası 40 yıllık singer ama yeni singerleri önermedi. Bende anne sözü dinledim ve bunu aldım. Makinam Pfaff hobby 1142 model. Satan kişi bu modelin yeni başlayanlara yetebileceğini söylemişti. Kendi kendine nakış falan yapanları bile var, bilgisayarlı. Annem gerek yok dedi bunu aldık. Benim işimi görecek herşeyi yapıyor. Strech dikişi var, overlok, kıvırma ayağı var, ilik açıyor, düğme bile dikiyor ama  ben dikmedim. O kadar da değil yani..
Almayı düşünen varsa tavsiye ederim. Bu kumaşları hatırladınız mı? iki ay olmuş size dikeceğimi söylemiştim ancak bitti. İtiraf ediyorum ben beceremedim, annem dikti. Çünkü aradığım modeli (aslında çok basit belde büzgülü bir şey) burdalarımda bulamadım. Kalıpsız pratikten dikmek gerekiyordu o da bende yok .) annemi çağırdım. Ben bunları hafta sonu giyeceğim, diker misin dedim. Annem makinayı, kumaşları getir dedi, koşa koşa getirdim tabi. Ben Derin'i oyalarken annem bir günde ikisini birden dikti. Mavi desenli olanı uzun istedim, beli kemerli. Kahverengi güllü olan ise kısa, beli lastikli, yanlarında cepleri var. Askıda fazla belli olmasa da üzerimde çok güzel durdu, beğendim. Ellerine sağlık anneciğim.


8 yorum:

  1. bende singer almıştım.
    etekler çok ğüzel olmuş.annenin ellerine sağlık,iyi ğünlerde ğiy....
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  2. etekler harika, tam yazlık..keşke benzer becerilerim olsaydı diye geçiriyorum içimden:)

    YanıtlaSil
  3. Anneler hızır gibi yetişiyor değil mi:) Eminim sen de dikersin böyle güzellikler:)

    YanıtlaSil
  4. halime; bence singer de çok iyidir, yılların markası. yinede ben annemi dinledim .)) çok teşekkür ederim.
    zeynep; teşekkür ederim .)
    Banuca; herşeye yetişiyorlar, allah başımızdan eksik etmesin banu ablacım .))

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullan canım benimde makinem paff çok memnunum

    YanıtlaSil
  6. çılgın mevdoş; teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  7. Canım, çok teşekkür ederim yorumun için. Benim annem de dikiş dikerdi, hatta çok da güzel bir makinası vardı, keşke dikebilseydim ben de kullanırdım ne güzel. İkisi de çok güzel olmuş, bir de üzerinde görelim ama :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba..
    benim makinem de pfaff hobby 1142 ve memnunum kendisinden..:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis