29 Şubat 2012 Çarşamba

Küçücük bir mutluluk..





Minik mantarları dün akşam 80'ler dizini seyrederken yaptım, çok sevdim, kendi kendime bakıp bakıp mutlu oluyorum. Seksenleri seyrediyormusunuz? o zamanların evleri, insan ilişkileri sizi de çocukluğunuza, gençliğinize götürüyormu? ben hatıralarımdan çok şey buluyorum, bu yüzden de her hafta hiç kaçırmadan izliyorum.
Geçen hafta sonu Hürriyet'in Turuncu ekinde dizinin yapımcısı ve senaristi Birol Güven'in bir röportajı vardı. En çok şu cevap bende merak uyandırdı.
-Dekor ve aksesuarları temin etmek zor oluyormu?
Çok zor oluyor. Ben zamanın bu kadar hızlı geçip gittiğini bilmiyordum. Benim her yerde bulunur zannettiğim aksesuarlar meğerse çoktan tarih olmuş.Öyle şeyler bulamadık ki gözlerim doldu, yaşlandığımı hissettim, ben onlar hala kullanılıyor zannediyordum.Direkten döndük diyebilirim. Birkaç yıl daha yapmasaydık birçok şeyi bulamazdık herhalde.
Ben neleri bulamadılar çok ama çok merak ettim. Günümüzde herşeyi hızla tüketip, bitiriyoruz.
Şimdi, varken  bazı şeylerin kıymetini bilmeliyiz.



Bugün Derin'le ilk kez oyun hamurlarıyla oynadık. Çok sevdi, çok eğlendi. Ben daha çok eğlendim tabi. Hatta bir ara o kadar kaptırmışım ki, çocuğa hamur kalmamış, yaptıklarımdan bozup eline verdim .))

2 yorum:

  1. Günaydın, çok olmuş. Elinize sağlık. Seksenleri sonradan keşfettim çok az TV seyrederim ama bu diziye sizin gibi bağlandım. Ben de kızımla hala oyun hamuru oynarım. (Kızım 10 yaşında, Allah hepimizinkini bağışlasın)sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nergiz GP: çok teşekkür ederim, sevgiler .)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis