6 Haziran 2012 Çarşamba

Beyaz bulüz ve tatil hazırlıkları..




Derin'e kaç hafta önce kestiğim ama bir türlü bitiremediğim bulüz. Neyse ki annem geldi ve tamamladı. Ütüsünü aceleden kötü yapmışım, görmemezlikten gelin. Derin'in yanında dikiş dikmek mümkün değil o yüzden hep akşamları o da yorgun olmazsam yapabiliyorum.
Her seferinde bir daha dikmem diyorum ama siz yine de inanmayın .)



Yakında tatile çıkıyoruz o yüzden küçük hanımın dolabının eksiklerini tamamlamaya çalışıyoruz. Bunlar da bugün alınanlar. Çok yakıştı çook, kuzguna yavrusu misali değil mi .)
Bu aralar fena halde twittera sardım, yeni işimin ön çalışmasını orada gösterdim. Hala beni takip etmiyorsanız  buyrun buradayım, gün içinde daha fazla paylaşma şansımız olur . 

Güzel bir yaz olsun, herkese sevgiler .)

4 yorum:

  1. Güle güle giysin kuzun cok güzel olmus,ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  2. kumaşı çok hoş duruyor,farklı renk düğmeler ayrı bir hava katmış bence. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, kumaşı çok ince olduğu için normal düğmeler ağır geldi bende sedef kullandım. beğenmene sevindim. sevgiler .)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis