21 Mayıs 2013 Salı

Geciken bir post, özür ve hediyelerim



Bu yazımda bahsettiğim hediyeleşme etkinliğinde sevgili Esra Akın ile eşleştim. Kendisi dekoratif boyama yapıyor bana da kelebekli siyah bir kutu boyamış ve Derin içinde çok güzel lavantalı mini  kalp yastık yapmış. Derin hediyesini o kadar çok sevdi ki, her gelene bak bana kargodan ne geldi diye gösteriyor :))  Bende hediyelerini kendisine gönderdim fakat bir türlü fotoğraf çekip yazamamıştım.
Esra ile mailleşirken bir de baktık  hemşehriymişiz, ikimiz de Saraylıyız :)) Bu sebeple bana kırılmaz diye umuyor, gecikme için özür diliyorum. Güzel hediyeleri, ince düşüncesi için de çok çok teşekkür ediyorum.

Benim kendisine yolladığım hediyelerin fotoğrafını çekmeyi unuttum ama görmek isterseniz marifetli arkadaşımın bloguna buradan bakabilirsiniz...

Sevgiler,

Nüket Tuzcuoğlu




9 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir kutu..Kalpçik de harika..Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullanın cok kullanıslı ve uzun omurlu bır anı olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinliklikle uzun yıllar anı olarak kalacak hediyeler, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. bayıldım hediyelerine, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  4. Nüket hanım hiç kırılmadım, hediyeleri beğenmenize çok sevindim. Güle güle kullanın, evinize şans ve mutluluk getirsinler inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim esra hanım teşekkürler :))

      Sil
  5. Çok güzeller iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis